czwartek, 18 września 2025
101,4 MHz | 90,4 Kielce | 100,00 MHz Włoszczowa  dab logo M10D 215,072 MHz                    Zadzwoń do studia 41 200 20 20          
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio Kielce
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • AKTUALNOŚCI
    • INFORMATOR KULTURALNY
    • RECENZJE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • WIDEO
    • PODCASTY
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE RADIA KIELCE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • ABONAMENT RTV
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • BIP
Radio Kielce
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • AKTUALNOŚCI
    • INFORMATOR KULTURALNY
    • RECENZJE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • WIDEO
    • PODCASTY
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE RADIA KIELCE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • ABONAMENT RTV
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • BIP
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio Kielce

Bez związku z rzeczywistością – tak radni oceniają plan promocji Kielc

Marcin Marszałek
2023-01-04 16:24
3 min. czytania
A A
Co młodzi ludzie sądzą o Kielcach? Ratusz zaprasza do wzięcia udziału w ankiecie

Fot. Jarosław Kubalski - Radio Kielce

Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterEmail

Ładnie opakowana, ale powierzchowna i nie mająca żadnego przełożenia na rzeczywiste działania – tak część radnych ocenia, przedstawioną przez ratusz strategię promocji Kielc.

Dokument w założeniu miał określić kilka filarów, na których ma być oparta promocja miasta. Problem w tym, że tezy zawarte w publikacji są ogólne, a w dodatku zaprzeczają rzeczywistym działaniom ratusza. Przykładem jest wpis o dążeniu do osiągnięcia statusu stolicy piłki ręcznej, w momencie, w którym prezydent zrezygnował z finansowego wsparcia wielokrotnych mistrzów polski w tej dyscyplinie- szczypiornistów Industrii.

Czytaj również

Pierwszy krok stawiają po raz drugi. Jest umowa na projekt obwodnicy Brzezin i Radkowic

Pierwszy krok stawiają po raz drugi. Jest umowa na projekt obwodnicy Brzezin i Radkowic

2025-09-18
Kielecka zieleń miejska poszukuje prezesa

Kielecka zieleń miejska poszukuje prezesa

2025-09-18

W opinii radnego Kamila Suchańskiego, przewodniczącego klubu Bezpartyjni i Niezależni, dokument jest powierzchowny i źle przygotowany. Przede wszystkim pod względem działań w zakresie promocji poprzez sport.

– Całość sprawia wrażenie, że została przygotowana na kolanie, bez większego zastanowienia i z błędami. Z jednej strony Kielce są określane mianem stolicy piłki ręcznej, a klub szczypiornistów Industrii Kielce nie jest ujęty w żaden sposób w tej strategii. Mówi się też o szeregu terenów inwestycyjnych. Jednocześnie miasto nie robi w zasadzie nic, by je tworzyć. Osoba patrząca z boku mogłaby uznać, że to godny uwagi dokument. Jednak już powierzchowna analiza pokazuje, że to tylko ładne opakowanie – wskazuje.

Marcin Stępniewski z klubu Prawa i Sprawiedliwości jest zdania, że przedstawiony przez władze miasta plan jest pozbawiony konkretnych propozycji i nie zawiera żadnych nowych pomysłów.

– Działania zaproponowane na ten rok, to w zasadzie ten sam produkt, który był przedstawiony kielczanom i wszystkim zainteresowanym w latach ubiegłych. Tylko teraz, całość ładnie opakowano. To jednak nie wystarczy, tym bardziej jeśli zawartość jest ciągle taka sama. Najlepszym przykładem jest rezygnacja ze współpracy z piłkarzami ręcznymi, czyli Industrią Kielce. Prezydent Wenta mówi też często o rozwoju przedsiębiorczości i terenach inwestycyjnych, podczas gdy w Kielcach właściwie ich nie ma, a ratusz oferuje inwestorom działki, które znajdują się poza granicami miasta – ocenia.

– To nie może tak wyglądać. Przyjęcie jakieś strategii powinno obligować nas wszystkich do podjęcia nowych działań, których do tej pory jeszcze nie realizowano. Z kolei to co obecnie zawarto w planie promocji miasta to przytłaczającej większości spis imprez, które w ostatnich latach odbywały się w Kielcach – dodaje Marcin Stępniewski.

Anna Myślińska z klubu Koalicji Obywatelskiej przyznaje, że w ostatnich miesiącach pojawiło się wiele zewnętrznych czynników, które nie są zależne od władz miasta. Nie zmienia to jednak faktu, że pewne działania pozostawiają wiele do życzenia.

– Promocja nie jest dodatkiem do działalności miasta. Właściwie sporządzona strategia może posłużyć do napędzenia rozwoju Kielc, właśnie poprzez budowanie jego wizerunku. Wbrew pozorom, mamy wiele do zaoferowania. To miasto musi wyciągnąć z przedstawionej strategii takie wnioski, które pozwolą na realizację określonych celów. Kluczową rolę odrywają tu decyzje podejmowane przez prezydenta Kielc – podkreśla.

– Jednym z mocnych atutów miasta są Targi Kielce. To tam powinniśmy się promować. Tam jest duży potencjał zareklamowania Kielc na zewnątrz. Tylko trzeba mieć co pokazać. Sporym problemem naszego miasta jest też brak terenów inwestycyjnych. Nie mamy czego pokazywać lub promować – uważa Anna Myślińska.

Rzecznik prezydenta Kielc, Marcin Januchta utrzymuje, że przedstawione w ostatnich dniach dokumenty stanowią dopiero początek prac nad realizacją strategii promocji Kielc. – W aktualnej wersji dokumentu zawarto przede wszystkim wydarzenia i działania, które są realizowane przez jednostki, instytucje, spółki czy wydziały podległe kieleckiemu ratuszowi, jak np. Targi Kielce czy Korona Kielce. Jest to pierwszy dokument, w którym, w trakcie postępu prac nad nim będą uwzględniane kolejne wydarzenia mogące promować Kielce. Jesteśmy otwarci na współpracę z zewnętrznymi firmami, a także klubami sportowymi, jak np. Industria Kielce. W celu uzyskania informacji jakiego rodzaju projekty lub działania mają zamiar realizować w mieście – twierdzi.

Nowa marka Kielc ma być oparta na czterech filarach: miasto turystyki przyrodniczej, miasto perspektyw gospodarczych, miasto wydarzeń i sportu, a także miasto kompletne.

Tagi: Kamil SuchańskiBogdan WentaKIELCEMarcin StępniewskiUrząd Miasta KielceAnna MyślińskaMarcin Januchtastrategia promocji Kielc

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Pierwszy krok stawiają po raz drugi. Jest umowa na projekt obwodnicy Brzezin i Radkowic

Pierwszy krok stawiają po raz drugi. Jest umowa na projekt obwodnicy Brzezin i Radkowic

2025-09-18
Kielecka zieleń miejska poszukuje prezesa

Kielecka zieleń miejska poszukuje prezesa

2025-09-18
Czy warto inwestować w zajęcia pozalekcyjne?

Czy warto inwestować w zajęcia pozalekcyjne?

2025-09-18
Krew pilnie potrzebna!

Krew pilnie potrzebna!

2025-09-18
Piotr Ziółkowski: kampus GUM zapewnia przełomowe badania i cyberbezpieczeństwo
WIDEO

Piotr Ziółkowski: kampus GUM zapewnia przełomowe badania i cyberbezpieczeństwo

2025-09-18
„Podsłuchy”, czyli koncert z niespodzianką
ZDJĘCIA

„Podsłuchy”, czyli koncert z niespodzianką

2025-09-18
Radni PiS: Kielce potrzebują rządowego wsparcia dla terenów inwestycyjnych

Radni PiS: Kielce potrzebują rządowego wsparcia dla terenów inwestycyjnych

2025-09-17
17.09.2025 Kielce. Program "Interwencja" TVP3 Kielce i Radia Kielce / Fot. Jarosław Kubalski - Radio Kielce
MULTIMEDIA

INTERWENCJA. Skąd wziąć pieniądze na reaktywację Izby Wytrzeźwień w Kielcach?

2025-09-17
podcasty.radiokielce.pl
folkradio.pl

REGION

Pierwszy krok stawiają po raz drugi. Jest umowa na projekt obwodnicy Brzezin i Radkowic

Kielecka zieleń miejska poszukuje prezesa

Czy warto inwestować w zajęcia pozalekcyjne?

Krew pilnie potrzebna!

Ostatnia szansa, by przenieść się w epokę wojny secesyjnej

Piotr Ziółkowski: kampus GUM zapewnia przełomowe badania i cyberbezpieczeństwo

„Podsłuchy”, czyli koncert z niespodzianką

Radni PiS: Kielce potrzebują rządowego wsparcia dla terenów inwestycyjnych

Kolejna zmiana personalna w SSE Starachowice

Ostrowczanie postawili na sport. Poznaliśmy wyniki głosowania w Budżecie Obywatelskim

AKTUALNOŚCI

  • ŚWIĘTOKRZYSKIE
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
  • KULTURA
  • ZDROWIE
  • CO NA DROGACH
  • STREFA MUNDURU
  • GALERIE ZDJĘĆ
  • WIDEO
  • POGODA

WIADOMOŚCI LOKALNE

  • KIELCE
  • BUSKO-ZDRÓJ
  • JĘDRZEJÓW
  • KAZIMIERZA-WIELKA
  • KOŃSKIE
  • OPATÓW
  • OSTROWIEC-ŚWIĘTOKRZYSKI
  • PIŃCZÓW
  • SANDOMIERZ
  • SKARŻYSKO-KAMIENNA
  • STARACHOWICE
  • STASZÓW
  • WŁOSZCZOWA

RADIO KIELCE

  • KONTAKT
  • DZIENNIKARZE
  • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
  • RAMÓWKA
  • STUDIO GRAM
  • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • ABONAMENT RTV
  • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
  • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
  • PATRONATY
  • BIP

PORTALE RADIA KIELCE

  • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
  • FOLK RADIO
  • PODCASTY
  • POLACY RATUJĄCYCH ŻYDÓW
  • PROJEKT PRACA
  • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
logo300

Radio Kielce - największe radio w regionie świętokrzyskim.

ul. Radiowa 4, 25-317 Kielce

tel. 41 363 05 00

radio@radiokielce.pl

101,4 MHz Świętokrzyskie
90,4 MHz Kielce
100,0 MHz Włoszczowa
215,072 MHz / KANAŁ 10D

OBSERWUJ NASZE PROFILE

Copyright © Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach "Radio Kielce" S.A. 2025.
g-news logo
Brak wyników
Pokaż wszystko
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • AKTUALNOŚCI
    • INFORMATOR KULTURALNY
    • RECENZJE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • WIDEO
    • PODCASTY
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE RADIA KIELCE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • ABONAMENT RTV
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • BIP

Copyright © Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach "Radio Kielce" SA 2025.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na ich używanie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności.