czwartek, 25 grudnia 2025
101,4 MHz | 90,4 Kielce | 100,00 MHz Włoszczowa  dab logo M10D 215,072 MHz                    Zadzwoń do studia 41 200 20 20          
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio Kielce
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • INDUSTRIA KIELCE
    • KORONA KIELCE
  • KULTURA
    • WIADOMOŚCI
    • RECENZJE RADIA KIELCE
    • REPORTAŻ W RADIU KIELCE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • PODCASTY
    • WIDEO
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE RADIA KIELCE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • PATRONATY RADIA KIELCE
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • ABONAMENT RTV
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • BIP
Radio Kielce
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • INDUSTRIA KIELCE
    • KORONA KIELCE
  • KULTURA
    • WIADOMOŚCI
    • RECENZJE RADIA KIELCE
    • REPORTAŻ W RADIU KIELCE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • PODCASTY
    • WIDEO
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE RADIA KIELCE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • PATRONATY RADIA KIELCE
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • ABONAMENT RTV
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • BIP
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio Kielce

Bez związku z rzeczywistością – tak radni oceniają plan promocji Kielc

Marcin Marszałek
2023-01-04 16:24
3 min. czytania
A A
Co młodzi ludzie sądzą o Kielcach? Ratusz zaprasza do wzięcia udziału w ankiecie

Fot. Jarosław Kubalski - Radio Kielce

Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterEmail

Ładnie opakowana, ale powierzchowna i nie mająca żadnego przełożenia na rzeczywiste działania – tak część radnych ocenia, przedstawioną przez ratusz strategię promocji Kielc.

Dokument w założeniu miał określić kilka filarów, na których ma być oparta promocja miasta. Problem w tym, że tezy zawarte w publikacji są ogólne, a w dodatku zaprzeczają rzeczywistym działaniom ratusza. Przykładem jest wpis o dążeniu do osiągnięcia statusu stolicy piłki ręcznej, w momencie, w którym prezydent zrezygnował z finansowego wsparcia wielokrotnych mistrzów polski w tej dyscyplinie- szczypiornistów Industrii.

Czytaj również

27.12.2024. Kielce. Jadłodzielnia / Fot. Jarosław Kubalski - Radio Kielce

Lodówki pełne dobra czekają na chętnych

2025-12-25
Kielce. Archiwum Państwowe w Kielcach. Album z 1954 roku / Fot. Dorota Klusek - Radio Kielce

Święta w dokumentach archiwalnych. Donosy z pasterek i niecodzienna korespondencja

2025-12-25

W opinii radnego Kamila Suchańskiego, przewodniczącego klubu Bezpartyjni i Niezależni, dokument jest powierzchowny i źle przygotowany. Przede wszystkim pod względem działań w zakresie promocji poprzez sport.

– Całość sprawia wrażenie, że została przygotowana na kolanie, bez większego zastanowienia i z błędami. Z jednej strony Kielce są określane mianem stolicy piłki ręcznej, a klub szczypiornistów Industrii Kielce nie jest ujęty w żaden sposób w tej strategii. Mówi się też o szeregu terenów inwestycyjnych. Jednocześnie miasto nie robi w zasadzie nic, by je tworzyć. Osoba patrząca z boku mogłaby uznać, że to godny uwagi dokument. Jednak już powierzchowna analiza pokazuje, że to tylko ładne opakowanie – wskazuje.

Marcin Stępniewski z klubu Prawa i Sprawiedliwości jest zdania, że przedstawiony przez władze miasta plan jest pozbawiony konkretnych propozycji i nie zawiera żadnych nowych pomysłów.

– Działania zaproponowane na ten rok, to w zasadzie ten sam produkt, który był przedstawiony kielczanom i wszystkim zainteresowanym w latach ubiegłych. Tylko teraz, całość ładnie opakowano. To jednak nie wystarczy, tym bardziej jeśli zawartość jest ciągle taka sama. Najlepszym przykładem jest rezygnacja ze współpracy z piłkarzami ręcznymi, czyli Industrią Kielce. Prezydent Wenta mówi też często o rozwoju przedsiębiorczości i terenach inwestycyjnych, podczas gdy w Kielcach właściwie ich nie ma, a ratusz oferuje inwestorom działki, które znajdują się poza granicami miasta – ocenia.

– To nie może tak wyglądać. Przyjęcie jakieś strategii powinno obligować nas wszystkich do podjęcia nowych działań, których do tej pory jeszcze nie realizowano. Z kolei to co obecnie zawarto w planie promocji miasta to przytłaczającej większości spis imprez, które w ostatnich latach odbywały się w Kielcach – dodaje Marcin Stępniewski.

Anna Myślińska z klubu Koalicji Obywatelskiej przyznaje, że w ostatnich miesiącach pojawiło się wiele zewnętrznych czynników, które nie są zależne od władz miasta. Nie zmienia to jednak faktu, że pewne działania pozostawiają wiele do życzenia.

– Promocja nie jest dodatkiem do działalności miasta. Właściwie sporządzona strategia może posłużyć do napędzenia rozwoju Kielc, właśnie poprzez budowanie jego wizerunku. Wbrew pozorom, mamy wiele do zaoferowania. To miasto musi wyciągnąć z przedstawionej strategii takie wnioski, które pozwolą na realizację określonych celów. Kluczową rolę odrywają tu decyzje podejmowane przez prezydenta Kielc – podkreśla.

– Jednym z mocnych atutów miasta są Targi Kielce. To tam powinniśmy się promować. Tam jest duży potencjał zareklamowania Kielc na zewnątrz. Tylko trzeba mieć co pokazać. Sporym problemem naszego miasta jest też brak terenów inwestycyjnych. Nie mamy czego pokazywać lub promować – uważa Anna Myślińska.

Rzecznik prezydenta Kielc, Marcin Januchta utrzymuje, że przedstawione w ostatnich dniach dokumenty stanowią dopiero początek prac nad realizacją strategii promocji Kielc. – W aktualnej wersji dokumentu zawarto przede wszystkim wydarzenia i działania, które są realizowane przez jednostki, instytucje, spółki czy wydziały podległe kieleckiemu ratuszowi, jak np. Targi Kielce czy Korona Kielce. Jest to pierwszy dokument, w którym, w trakcie postępu prac nad nim będą uwzględniane kolejne wydarzenia mogące promować Kielce. Jesteśmy otwarci na współpracę z zewnętrznymi firmami, a także klubami sportowymi, jak np. Industria Kielce. W celu uzyskania informacji jakiego rodzaju projekty lub działania mają zamiar realizować w mieście – twierdzi.

Nowa marka Kielc ma być oparta na czterech filarach: miasto turystyki przyrodniczej, miasto perspektyw gospodarczych, miasto wydarzeń i sportu, a także miasto kompletne.

Tagi: KIELCEMarcin StępniewskiUrząd Miasta KielceAnna MyślińskaMarcin Januchtastrategia promocji KielcKamil SuchańskiBogdan Wenta

CZYTAJ RÓWNIEŻ

27.12.2024. Kielce. Jadłodzielnia / Fot. Jarosław Kubalski - Radio Kielce

Lodówki pełne dobra czekają na chętnych

2025-12-25
Kielce. Archiwum Państwowe w Kielcach. Album z 1954 roku / Fot. Dorota Klusek - Radio Kielce
ZDJĘCIA

Święta w dokumentach archiwalnych. Donosy z pasterek i niecodzienna korespondencja

2025-12-25
Choinka w Antykwariacie Naukowym im. Andrzeja Metzgera w Kielcach. Na zdjęciu: Igor Metzger / Fot. Dorota Klusek - Radio Kielce

Na tym drzewku Królowa Śniegu spotyka się ze Shrekiem i Prosiaczkiem

2025-12-25
25.12.2024. Kielce. Uroczysta msza świąteczna / Fot. Wiktor Taszłow - Radio Kielce

Duchowy fundament świętowania

2025-12-25
1.12.2023. Radio Kielce. Smacznego weekendu. Gęsina z lanymi kluskami i karmelizowanymi marchewkami / Fot. Aleksandra Kwaśniewska - Radio Kielce

Gęsina – więcej niż świąteczny przysmak

2025-12-25
Lekarze z SOR na Czarnowie chcą odejść z pracy

Pracowita noc wigilijna na oddziale ratunkowym

2025-12-25
Kontrola policyjna / Fot. Wiktor Taszłow - Radio Kielce

Na drogach spokojnie, ale strażacy musieli interweniować

2025-12-25
Biskup Jan Piotrowski: Boże Narodzenie skłania do wspomnień. Pamiętajmy o bliskich, by nikt nie poczuł się samotny

Biskup Jan Piotrowski: Boże Narodzenie skłania do wspomnień. Pamiętajmy o bliskich, by nikt nie poczuł się samotny

2025-12-25

ŚWIĘTOKRZYSKIE

Lodówki pełne dobra czekają na chętnych

Świąteczna magia w Szańcu – powrót żywej szopki i nowa aranżacja neapolitańska

Święta w dokumentach archiwalnych. Donosy z pasterek i niecodzienna korespondencja

Na tym drzewku Królowa Śniegu spotyka się ze Shrekiem i Prosiaczkiem

Duchowy fundament świętowania

Niezwykła sztuka. Co można zrobić z korzeni sosny?

W Skarżysku-Kamiennej jak u świętego Franciszka

Gęsina – więcej niż świąteczny przysmak

Pracowita noc wigilijna na oddziale ratunkowym

Słoma zamiast łóżek i owies na szczęście. Dawne święta na Ponidziu

podcasty.radiokielce.pl
folkradio.pl

AKTUALNOŚCI

  • ŚWIĘTOKRZYSKIE
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
  • KULTURA
  • ZDROWIE
  • CO NA DROGACH
  • STREFA MUNDURU
  • GALERIE ZDJĘĆ
  • WIDEO
  • POGODA

WIADOMOŚCI LOKALNE

  • KIELCE
  • BUSKO-ZDRÓJ
  • JĘDRZEJÓW
  • KAZIMIERZA-WIELKA
  • KOŃSKIE
  • OPATÓW
  • OSTROWIEC-ŚWIĘTOKRZYSKI
  • PIŃCZÓW
  • SANDOMIERZ
  • SKARŻYSKO-KAMIENNA
  • STARACHOWICE
  • STASZÓW
  • WŁOSZCZOWA

RADIO KIELCE

  • RAMÓWKA
  • AUDYCJE RADIA KIELCE
  • KONTAKT
  • DZIENNIKARZE
  • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
  • PATRONATY RADIA KIELCE
  • STUDIO GRAM
  • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
  • ABONAMENT RTV
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
  • REGULAMIN KONKURSÓW
  • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
  • WARUNKI KORZYSTANIA
  • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
  • BIP

PORTALE RADIA KIELCE

  • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
  • FOLK RADIO
  • PODCASTY
  • POLACY RATUJĄCYCH ŻYDÓW
  • PROJEKT PRACA
  • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
logo300

Radio Kielce - największe radio w regionie świętokrzyskim.

ul. Radiowa 4, 25-317 Kielce

tel. 41 363 05 00

radio@radiokielce.pl

101,4 MHz Świętokrzyskie
90,4 MHz Kielce
100,0 MHz Włoszczowa
215,072 MHz / KANAŁ 10D

OBSERWUJ NASZE PROFILE

Copyright © Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach "Radio Kielce" S.A. 2025.
g-news logo
Brak wyników
Pokaż wszystko
  • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • REGION
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • KORONA KIELCE
    • INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • WIADOMOŚCI
    • RECENZJE
    • REPORTAŻ W RADIU KIELCE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • WIDEO
    • PODCASTY
  • POGODA
  • PATRONATY RADIA KIELCE
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLKRADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • REGULAMIN KONKURSÓW
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • ABONAMENT RTV
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • BIP

Copyright © Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach "Radio Kielce" SA 2025.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na ich używanie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności.