wtorek, 31 stycznia 2023
101,4 MHz | 90,4 Kielce | 100,00 MHz Włoszczowa  dab logo M10D 215,072 MHz                    Zadzwoń do studia 41 200 20 20          
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio Kielce
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSTKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • ŁOMŻA INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • WIADOMOŚCI KULTURALNE
    • INFORMATOR KULTURALNY
  • ZDROWIE
  • CO NA DROGACH
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FESTIWAL JAWOR
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • POLACY RATUJĄCY ŻYDÓW
    • PROJEKT PRACA
    • PROJEKT PRACA UKRAINA
    • MIESZKANIE DLA UKRAINY
    • ZOOM NA WIEŚ
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • KIELECKI KONCERT ŻYCZEŃ
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • REGULAMINY I RODO
      • WARUNKI KORZYSTANIA
      • REGULAMINY KONKURSÓW
      • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
      • KLAUZULA REKRUTACYJNA
      • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • ABONAMENT RTV
    • BIP
Radio Kielce
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSTKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • ŁOMŻA INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • WIADOMOŚCI KULTURALNE
    • INFORMATOR KULTURALNY
  • ZDROWIE
  • CO NA DROGACH
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FESTIWAL JAWOR
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • POLACY RATUJĄCY ŻYDÓW
    • PROJEKT PRACA
    • PROJEKT PRACA UKRAINA
    • MIESZKANIE DLA UKRAINY
    • ZOOM NA WIEŚ
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • KIELECKI KONCERT ŻYCZEŃ
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • REGULAMINY I RODO
      • WARUNKI KORZYSTANIA
      • REGULAMINY KONKURSÓW
      • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
      • KLAUZULA REKRUTACYJNA
      • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • ABONAMENT RTV
    • BIP
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio Kielce

Bez związku z rzeczywistością – tak radni oceniają plan promocji Kielc

Marcin Marszałek
2023-01-04 16:24
A A
Kielce. Widok na śródmieście / Fot. Jarosław Kubalski - Radio Kielce

Kielce. Widok na śródmieście / Fot. Jarosław Kubalski - Radio Kielce

Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterEmailKod QR

Ładnie opakowana, ale powierzchowna i nie mająca żadnego przełożenia na rzeczywiste działania – tak część radnych ocenia, przedstawioną przez ratusz strategię promocji Kielc.

Dokument w założeniu miał określić kilka filarów, na których ma być oparta promocja miasta. Problem w tym, że tezy zawarte w publikacji są ogólne, a w dodatku zaprzeczają rzeczywistym działaniom ratusza. Przykładem jest wpis o dążeniu do osiągnięcia statusu stolicy piłki ręcznej, w momencie, w którym prezydent zrezygnował z finansowego wsparcia wielokrotnych mistrzów polski w tej dyscyplinie- szczypiornistów Industrii.

W opinii radnego Kamila Suchańskiego, przewodniczącego klubu Bezpartyjni i Niezależni, dokument jest powierzchowny i źle przygotowany. Przede wszystkim pod względem działań w zakresie promocji poprzez sport.

– Całość sprawia wrażenie, że została przygotowana na kolanie, bez większego zastanowienia i z błędami. Z jednej strony Kielce są określane mianem stolicy piłki ręcznej, a klub szczypiornistów Industrii Kielce nie jest ujęty w żaden sposób w tej strategii. Mówi się też o szeregu terenów inwestycyjnych. Jednocześnie miasto nie robi w zasadzie nic, by je tworzyć. Osoba patrząca z boku mogłaby uznać, że to godny uwagi dokument. Jednak już powierzchowna analiza pokazuje, że to tylko ładne opakowanie – wskazuje.

Marcin Stępniewski z klubu Prawa i Sprawiedliwości jest zdania, że przedstawiony przez władze miasta plan jest pozbawiony konkretnych propozycji i nie zawiera żadnych nowych pomysłów.

– Działania zaproponowane na ten rok, to w zasadzie ten sam produkt, który był przedstawiony kielczanom i wszystkim zainteresowanym w latach ubiegłych. Tylko teraz, całość ładnie opakowano. To jednak nie wystarczy, tym bardziej jeśli zawartość jest ciągle taka sama. Najlepszym przykładem jest rezygnacja ze współpracy z piłkarzami ręcznymi, czyli Industrią Kielce. Prezydent Wenta mówi też często o rozwoju przedsiębiorczości i terenach inwestycyjnych, podczas gdy w Kielcach właściwie ich nie ma, a ratusz oferuje inwestorom działki, które znajdują się poza granicami miasta – ocenia.

– To nie może tak wyglądać. Przyjęcie jakieś strategii powinno obligować nas wszystkich do podjęcia nowych działań, których do tej pory jeszcze nie realizowano. Z kolei to co obecnie zawarto w planie promocji miasta to przytłaczającej większości spis imprez, które w ostatnich latach odbywały się w Kielcach – dodaje Marcin Stępniewski.

Anna Myślińska z klubu Koalicji Obywatelskiej przyznaje, że w ostatnich miesiącach pojawiło się wiele zewnętrznych czynników, które nie są zależne od władz miasta. Nie zmienia to jednak faktu, że pewne działania pozostawiają wiele do życzenia.

– Promocja nie jest dodatkiem do działalności miasta. Właściwie sporządzona strategia może posłużyć do napędzenia rozwoju Kielc, właśnie poprzez budowanie jego wizerunku. Wbrew pozorom, mamy wiele do zaoferowania. To miasto musi wyciągnąć z przedstawionej strategii takie wnioski, które pozwolą na realizację określonych celów. Kluczową rolę odrywają tu decyzje podejmowane przez prezydenta Kielc – podkreśla.

– Jednym z mocnych atutów miasta są Targi Kielce. To tam powinniśmy się promować. Tam jest duży potencjał zareklamowania Kielc na zewnątrz. Tylko trzeba mieć co pokazać. Sporym problemem naszego miasta jest też brak terenów inwestycyjnych. Nie mamy czego pokazywać lub promować – uważa Anna Myślińska.

Rzecznik prezydenta Kielc, Marcin Januchta utrzymuje, że przedstawione w ostatnich dniach dokumenty stanowią dopiero początek prac nad realizacją strategii promocji Kielc. – W aktualnej wersji dokumentu zawarto przede wszystkim wydarzenia i działania, które są realizowane przez jednostki, instytucje, spółki czy wydziały podległe kieleckiemu ratuszowi, jak np. Targi Kielce czy Korona Kielce. Jest to pierwszy dokument, w którym, w trakcie postępu prac nad nim będą uwzględniane kolejne wydarzenia mogące promować Kielce. Jesteśmy otwarci na współpracę z zewnętrznymi firmami, a także klubami sportowymi, jak np. Industria Kielce. W celu uzyskania informacji jakiego rodzaju projekty lub działania mają zamiar realizować w mieście – twierdzi.

Nowa marka Kielc ma być oparta na czterech filarach: miasto turystyki przyrodniczej, miasto perspektyw gospodarczych, miasto wydarzeń i sportu, a także miasto kompletne.

Tagi: Urząd Miasta KielceAnna MyślińskaMarcin Januchtastrategia promocji KielcKamil SuchańskiBogdan WentaKielceMarcin Stępniewski

CZYTAJ RÓWNIEŻ

15.12.2022. Kielce. 10. kolejka Ligi Mistrzów: Łomża Industria - Celje Pivovarna Lasko / Fot. Wiktor Taszłow - Radio Kielce

Industria będzie grać. Klub wydał komunikat

2023-01-31
30.12.2022. Kielce. Akcja protestacyjna pracowników MOSiR / Fot. Wiktor Taszłow - Radio Kielce

Pracownicy MOSiR-u spotkają się z prezydentem w sprawie płac

2023-01-31
Na zdjęciu: Andrzej Kryj - poseł PiS / Fot. Kamil Król - Radio Kielce
POSŁUCHAJ

RAPORT PARLAMENTARNY: Andrzej Kryj

2023-01-31
koronawirus, lekarz, laptop, komputer, stetoskop / iStock

Setki tysięcy zwolnień lekarskich w regionie

2023-01-31
14.12.2016 Starachowice. Komin. Kominy. Dym z komina. Smog. / Jarosław Kubalski / Radio Kielce

Czy stare piece zostaną dłużej? Apelują o to mieszkańcy regionu

2023-01-31
05.05.2021. Kielce. Wypadek na alei Solidarności / Wiktor Taszłow / Radio Kielce
ZDJĘCIA

Jest wyrok dla sprawcy wypadku na Alei Solidarności

2023-01-31
13.03.2020. Kielce. Puste przystanki, autobusy, ulice, urzędy, dworce, lokale gastronomiczne / Wiktor Taszłow / Radio Kielce

Będzie lokal za remont? Trwają analizy

2023-01-31
Fot. Wiktor Taszłow – Radio Kielce
INFORMATOR

Remont potrwa prawie pół roku. Autobusy MPK zmienią trasy

2023-01-31

REGION

Industria będzie grać. Klub wydał komunikat

Pracownicy MOSiR-u spotkają się z prezydentem w sprawie płac

RAPORT PARLAMENTARNY: Andrzej Kryj

To już pewne – staw w Bejscach przejdzie modernizację

Setki tysięcy zwolnień lekarskich w regionie

Czy stare piece zostaną dłużej? Apelują o to mieszkańcy regionu

Jest wyrok dla sprawcy wypadku na Alei Solidarności

Będzie lokal za remont? Trwają analizy

Remont potrwa prawie pół roku. Autobusy MPK zmienią trasy

Miniaturowe laleczki i ich filcowe ubranka

logo300

Radio Kielce - największe radio w regionie świętokrzyskim.

FM 90,4 MHz | 100,0 MHz Włoszczowa
215,072 MHz / KANAŁ 10D

ul. Radiowa 4, 25-317 Kielce
tel. 41 368 12 00
fax. 41 344 65 44
radio@radio.kielce.pl

Obserwuj nasze profile:

  • KONTAKT
  • RAMÓWKA
  • DZIENNIKARZE
  • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
  • STUDIO GRAM
  • BIP
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • REGULAMIN KONKURSÓW
  • WARUNKI KORZYSTANIA
  • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
Copyright © Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach "Radio Kielce" S.A. 2023.
Brak wyników
Pokaż wszystko
  • PLAYER – SŁUCHAJ RADIA
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • ŁOMŻA INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • WIADOMOŚCI KULTURALNE
    • INFORMATOR KULTURALNY
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • POGODA
  • KARTKA Z KALENDARZA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FESTIWAL JAWOR
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • PROJEKT PRACA UKRAINA
    • MIESZKANIE DLA UKRAINY
    • ZOOM NA WIEŚ
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • KIELECKI KONCERT ŻYCZEŃ
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • KLAUZULA REKRUTACYJNA
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • ABONAMENT RTV
    • BIP

Copyright © Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach "Radio Kielce" SA 2023.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na ich używanie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności.