Od najbliższego poniedziałku, w związku z dużą liczbą nowych zakażeń koronawirusem, zmieni się sposób obsługi klientów świętokrzyskiego oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia. Obsługa będzie dostępna w formie telefonicznej, mailowej, a osobiście, wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty.
Jak informuje Beata Szczepanek, rzecznik świętokrzyskiego oddziału NFZ, w sprawach ogólnych informacji o funkcjonowaniu systemu ochrony zdrowia udzielać będą konsultanci Telefonicznej Informacji Pacjenta dostępni pod bezpłatnym i całodobowym numerem 800 190 590. Natomiast informacje na temat leczenia uzdrowiskowego będzie można uzyskać dzwoniąc pod numer: 41 36 46 241 (w godz. 8.00 – 12.00), a interwencje dotyczące skarg i wniosków odbierane będą pod numerem: 41 36 46 288, dodała Beata Szczepanek.
W zmienionej formule będzie działać stanowisko ds. profilaktyki i promocji zdrowia. Doradca dostępny będzie pod numerem telefonu 41 36 46 301. Natomiast do odwołania nie będzie możliwe korzystanie z pomiarów w samoobsługowym kiosku profilaktycznym.