30 czerwca wygasła umowa sponsorska, którą w listopadzie ubiegłego roku Korona S.A. podpisała z Suzuki Motor Poland. Japoński koncern był głównym partnerem biznesowym kieleckiej spółki, a wpływy wynikające z realizacji porozumienia stanowiły 30 proc. budżetu klubu.
Jak poinformował prezes zarządu Korona S.A. Łukasz Jabłoński, trwają rozmowy mające doprowadzić do podpisania nowej umowy.
– Wielu osobom wydaje się oczywistą rzeczą, że Suzuki Motor Poland będzie dalej współpracować z Koroną. To są jednak biznesowe negocjacje warunków kontraktu. Nasz parter to firma, która w zamian za przekazywane środki, oczekuje odpowiedniego ekwiwalentu reklamowego – powiedział Łukasz Jabłoński.
Jednym z tematów rozmów są nowe formy ekspozycji logotypu głównego sponsora. Być może pojawi się on na strojach treningowych kieleckich piłkarzy, które nigdy nie były obrendowane.
Prezes Suzuki Motor Poland Piotr Dulnik jest równocześnie przewodniczącym Rady Nadzorczej Korony S.A., ale jego zaangażowanie w sprawy związane z działalnością i rozwojem klubu nie muszą oznaczać współpracy marketingowej.
– Wierzę oczywiście w to, że tak będzie. Mam nadzieję, że dojdziemy do porozumienia, a wynegocjowana kwota będzie nie mniejsza niż ostatnio – zakończył Łukasz Jabłoński.
Informacja o podpisaniu porozumienia o współpracy sponsorskiej pomiędzy Koroną S.A. i firmą Suzuki Motor Poland powinno zostać opublikowane jeszcze przed rozpoczęciem sezonu 2021/2022.