PKN Orlen przeprasza i zapewnia, że wszystkie osoby, które zatankowały w ostatnich dniach wodę zamiast benzyny dostaną odszkodowanie.
– Jesteśmy ubezpieczeni od takich sytuacji, do tej pory zgłosiło się do nas 22 poszkodowanych klientów stacji przy ul. Hrubieszowskiej w Szczecinie – mówiła w audycji interwencyjnej „Czas Reakcji” rzeczniczka koncernu, Joanna Zakrzewska.
– Dołożymy starań, żeby 22 osoby poszkodowane mogły – w wypadku stwierdzenia szkody – mieć rekompensatę – zapewniła.
Woda dostała się do podziemnego zbiornika najprawdopodobniej przez nieszczelne włazy. Do tego doszła awaria systemu, który monitoruje jakość sprzedawanego paliwa.
– W przypadku wykrycia np. wody, która może spowodować pogorszenie jakości paliwa, system automatycznie blokuje sprzedaż produktu. I w tym konkretnym przypadku nastąpiła awaria tego systemu – dodała Joanna Zakrzewska.
Rzeczniczka zapewniała, że takie sytuacji należą do rzadkości.