Korona Kielce przystąpiła do Programu Partnerskiego PKO BP dzięki któremu kluby piłkarskiej ekstraklasy będą mogą dostać dodatkowe 20 mln zł rocznie. Razem z umowami sponsorskimi w ciągu trzech lat bank może przeznaczyć dla klubów około 100 mln zł.
Prezes PKO BP Zbigniew Jagiełło powiedział podczas poniedziałkowej konferencji prasowej, że kierowany przez niego bank zainteresował się wspieraniem piłki nożnej, ponieważ to jest coś więcej niż sport i biznes, „to jest swojego rodzaju element kultury”.
Zgodnie z informacją banku, nowa inicjatywa umożliwi klubom pozyskanie dodatkowych środków finansowych dzięki promocji produktów bankowych wśród kibiców.
Program zakłada, że kluby będą angażowały się w promocję produktów bankowych (konta osobiste, pożyczka gotówkowa, kredyt hipoteczny), poprzez swoje oficjalne strony internetowe, serwisy, sklepy kibica oraz media społecznościowe.
Od każdego zakupionego w PKO Banku Polskim produktu klub otrzyma stosowne wynagrodzenie. Środki te będą mogły być przeznaczane na rozbudowę infrastruktury, kształcenie młodych piłkarskich talentów, innowacje sportowe czy na inne działania prorozwojowe. Dodatkowo każdy kibic, który skorzysta z usług banku otrzyma voucher do wykorzystania w klubowym sklepie kibica.
Do Programu Partnerskiego przystąpiło obecnie dwanaście klubów: Arka Gdynia, Jagiellonia Białystok, KGHM Zagłębie Lubin, Korona Kielce, Lech Poznań, Lechia Gdańsk, Legia Warszawa, ŁKS Łódź, Pogoń Szczecin, Raków Częstochowa, Wisła Kraków oraz Wisła Płock.
Źródło: PAP