Mobilna Łódź, czyli nadzwyczajny, multimedialny pojazd promujący miasto Łódź można było oglądać na mostku nad Silnicą w Kielcach. We wnętrzu pojazdu kryło się wiele atrakcji, można było między innymi rozwiązać quiz o Łodzi. Był też konkurs hashtagowy ze wspaniałymi nagrodami, a do wizyty w Łodzi zachęcali organizatorzy, którzy ciekawie opowiadali o mieście.
Specjaliści na pokładzie Mobilnej Łodzi przeprowadzili również bezpłatne warsztaty na temat „Jak odnieść sukces na rynku pracy”. Łukasz, koordynator i animator kampanii Mobilna Łódź mówi, że celem akcji jest nie tylko zachęcenie do przyjazdu do Łodzi, ale i podjęcie pracy w mieście.
– Zachęcaliśmy młodzież do podjęcia studiów. Około 50 łódzkich firm reklamowało się w pojeździe, oferując pracę dla osób chętnych i odważnych, którzy nie boją się zmienić miejsca zamieszkania – zachęcał Łukasz.
Pani Mariola zwiedziła Mobilną Łódź wraz ze swoją 9-letnia córką Oliwią. Jak mówi, miasto na pewno odwiedzi.
- Można się dowiedzieć dużo ciekawych rzeczy o Łodzi, o najdłuższej ulicy w Polsce, Piotrowskiej, o muzeach. Byłam w Łodzi przejazdem, teraz z rodziną wybiorę się na dłużej, aby zwiedzić wszystkie te ciekawe miejsca, o których była mowa – zapowiedziała pani Mariola.
Kielce były jednym z miast na trasie Mobilnej Łodzi. Zakończenie całej kampanii odbędzie się 27 października pod łódzką Manufakturą.