Kieleccy siatkarze kolejny rok z rzędu dołączają do kampanii społecznej „Biała Wstążka”. Tym razem największy nacisk kładziony jest na przemoc wobec dzieci. Hasło tegorocznej kampanii brzmi: „DZIECKO – kocham, lubię, szanuję, nie biję”. Akcja społeczna od dziesięciu lat odbywa się pod patronatem Prezydenta Miasta Kielce.
Siatkarze Dafi Społem Maciej Pawliński i Jakub Wachnik nagrali w Radiu Kielce spot promujący kampanię. Zapraszają w nim kibiców na piątkowy mecz w Hali Legionów z BBTS Bielsko-Biała, podczas którego wolontariusze będą przypinać wszystkim kibicom symbol kampanii – białe wstążki. Siatkarze wyjdą na boisko w specjalnie przygotowanych koszulkach z napisem „Kocham, Lubię, Szanuję” i będą wyprowadzani przez najmłodszych kibiców.
Kampania ,,Białej Wstążki” została stworzona przez mężczyzn i jest adresowana głównie do nich. Biała wstążka symbolizuje zobowiązanie do przerwania milczenia w kwestiach przemocy wobec kobiet, dzieci i całych rodzin i powstrzymania się od wszelkich form jej stosowania. Tegoroczna akcja potrwa do 10 grudnia. Koresponduje to z międzynarodową akcją „16 Dni Przeciwko Przemocy wobec Kobiet”. W tym okresie organizatorzy kampanii zachęcają mężczyzn, aby zechcieli przypiąć i nosić białą wstążkę, manifestując w ten sposób sprzeciw wobec przemocy. Kampania jest prowadzona w ponad 50 krajach na całym świecie.