Rachunek za wodę można już sprawdzić przez Internet. Wodociągi Kieleckie uruchomiły elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, dzięki któremu, bez wychodzenia z domu można sprawdzić rachunki i odczyty wodomierzy, nie tylko aktualne ale również z ostatnich trzech lat.
Jak informuje Ziemowit Nowak, rzecznik Wodociągów, logując się na konto możemy też przeczytać swoją umowę ze spółką, aneksy i odebrać wiadomości, a także samemu wpisać odczyt wodomierza z konkretnego dnia. Aby uzyskać dostęp do konta trzeba wypełnić i podpisać wniosek o nadanie identyfikatora oraz hasła. Można go pobrać ze strony internetowej Wodociągów.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest dostępne dla odbiorców przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. To kolejna internetowa usługa, jaką w ostatnim czasie udostępniła odbiorcom spółka. Od kilku miesięcy, drogą elektroniczną Wodociągi wysyłają faktury.