Najlepsi w Polsce eksperci zajmujący się kreowaniem wizerunku w globalnej sieci komputerowej wzięli udział w konferencji, poświęconej budowaniu wizerunku firm w internecie. Spotkanie odbyło się w Kieleckim Parku Technologicznym. Uczestnicy konferencji dowiedzieli się m. in. jak promować firmę w globalnej sieci i w jaki sposób docierać z reklamą, przez telefon komórkowy i portale społecznościowe.
Kielecki Park Technologiczny
Jedna z prelegentek Katarzyna Orzechowska, z portalu socjomania.pl
podkreśla, że reklama w internecie może być tańsza, a przy tym
skuteczniejsza, niż stosowane tradycyjnie prasa, radio i telewizja.
Konferencja cieszyła się dużym zainteresowaniem świętokrzyskich
przedsiębiorców. Wzięli w niej udział przedstawiciele, zarówno małych
firm, jak i dużych korporacji. Rzecznik prasowy klubu Korona Kielce Paweł Jańczyk powiedział, że takie konferencje dają sporą wiedzę na
temat marketingu internetowego. Dodatkowo, po raz pierwszy, nie trzeba
było wyjeżdżać poza stolicę regionu świętokrzyskiego.
Konferencja była częścią projektu „Audyt Marketingowy Młodej Firmy”, realizowanego przez Kielecki Park Technologiczny.
Stanisław Blinstrub