Mieszkańcy Gnojna mają problem z odbieraniem rachunków za prąd. W ubiegłym roku zmienił się ich doręczyciel. Teraz jest to firma InPost. Pozostałe przesyłki, roznoszone przez innych operatorów, dochodzą bez problemów, informują mieszkańcy Gnojna.
Skala tego problemu jest duża, co potwierdza pracownica z biura obsługi klienta zakładu energetycznego. Od początku roku dzwonią mieszkańcy, którzy chcą dowiedzieć się, jak mają uregulować zaległości, skoro nie otrzymują rachunków.
O sytuacji poinformowany został zarząd spółki Polska Grupa Energetyczna. Jak mówi Piotr Wróbel z oddziału w Rzeszowie, odbiorcy nie zostaną ukarani za zwłokę, jeśli poinformują, że otrzymali faktury po terminie płatności.
Z kolei, jak wyjaśnia odpowiedzialny za wschodni region Polski w firmie InPost, Sebastian Anioł przesyłki nie zaginęły, ale zostały omyłkowo wysłane do innej miejscowości o tej samej nazwie. Dodaje, że błąd maszyny sortującej został wyeliminowany i nie powinno być już problemów z doręczaniem korespondencji.
Paweł Klepka