Telefoniczne centrum obsługi klienta zamierza otworzyć w Ostrowcu Świętokrzyskim firma Netia. Na początku pracę ma otrzymać około 30 osób, a docelowo nawet 150.
Negocjacje z firmą telekomunikacyjną władze miasta prowadziły prawie dwa lata. Ostrowieckie centrum ma zajmować się obsługą działu handlowego spółki Netia. Jak twierdzi Jarosław Wilczyński, prezydent Ostrowca Świętokrzyskiego, o otwarciu ostatecznie zdecydowała analiza miejscowego rynku pracy, z dużą ilością osób posiadających odpowiednie kwalifikacje.
Centrum ma rozpocząć działalność w tym miesiącu. Ostrowiec był jednym z pierwszych miast w Polsce, gdzie Netia, w latach 90 rozpoczęła świadczenie usług jako drugi po Telekomunikacji Polskiej operator telefoniczny. W siedzibie firmy, zatrudnienie miało kilkaset osób. Po zakończeniu inwestycji w województwie świętokrzyskim i lubelskim, ostrowiecką siedzibę zlikwidowano, a budynek, przez 15 lat był niewykorzystywany.
Teresa Czajkowska












