Warszawska firma ECM Group z branży budowlanej przeprowadzi dużą kampanię informacyjną o inwestycji prowadzonej przez Wodociągi Kieleckie. Za kwotę ponad 670 tysięcy złotych spółka promować będzie projekt kanalizacji i wodociągowania w Kielcach i trzech sąsiednich gminach.
W sumie obsługą kampanii chciało się zająć dziesięć firm. Zaskoczeniem może być fakt, że wygrała spółka, która na swoich stronach internetowych chwali się inwestycjami związanymi m.in. z budową i remontami dróg, a nie prowadzeniem kampanii w mediach. Prezes Wodociągów Kieleckich Henryk Milcarz zapewnił jednak, że firma spełnia wszystkie wymagania a przedstawiona przez nią oferta była najtańsza. W ramach kampanii pojawi się wiele informacji na temat realizacji poszczególnych etapów projektu. W ramach inwestycji realizowanych przez Wodociągi Kieleckie powstanie 229 kilometrów nowej sieci kanalizacyjnej i 19 kilometrów wodociągów. Prace prowadzone będą w Kielcach, Masłowie, Zagnańsku i Sitkówce-Nowinach.
Michał Michta