W Świętokrzyskim Urzędzie Wojewódzkim rozpoczęły się badania, które mają sprawdzić zadowolenie z usług i jakości obsługi klientów. Pierwszy raz prowadzone są w ramach ogólnopolskiego projektu. Rzecznik wojewody, Agata Wojda powiedziała, że wyniki badań przysłużą się do jeszcze lepszej pracy urzędników.
– Badamy poziom satysfakcji klientów. Czy zadowala ich poziom obsługi, czy pracownicy są rzetelni i mili, pomagają rozwiązywać problemy oraz czy budynek jest przyjazny interesantom – dodaje Agata Wojda.
Badania przeprowadza firma, wyłoniona w przetargu. Odbywają się one z wykorzystaniem trzech metod: ankiet dla losowo wybranych klientów oraz ankiet, które klienci wypełniają sami. Będzie też można zostawić swój numer telefonu, na który w umówionym terminie ankieter oddzwoni i zada kilka pytań, dotyczących jakości obsługi.
Badanie, to kolejny etap projektu unijnego „Klient w centrum uwagi administracji”, który prowadzony jest w Świętokrzyskim Urzędzie Wojewódzkim. Potrwa ono do przyszłego poniedziałku.
Konrad Trela