czwartek, 10 lipca 2025
101,4 MHz | 90,4 Kielce | 100,00 MHz Włoszczowa  dab logo M10D 215,072 MHz                    Zadzwoń do studia 41 200 20 20          
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio Kielce
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • AKTUALNOŚCI
    • INFORMATOR KULTURALNY
    • RECENZJE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • WIDEO
    • PODCASTY
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
    • ZOOM NA WIEŚ
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE RADIA KIELCE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • ABONAMENT RTV
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • BIP
Radio Kielce
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • AKTUALNOŚCI
    • INFORMATOR KULTURALNY
    • RECENZJE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • WIDEO
    • PODCASTY
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
    • ZOOM NA WIEŚ
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE RADIA KIELCE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • ABONAMENT RTV
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • BIP
Brak wyników
Pokaż wszystko
Radio Kielce

S7 najdłuższa, ale S8 będzie dłuższa

Polskie Radio Kielce
2023-12-01 06:30
A A
Budowa Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej, która będzie stanowiła część drogi ekspresowej S7 łączącej się z S6 na węźle Chwaszczyno i „wpinającej się” do obecnego przebiegu S7 na węźle Gdańsk Południe / źródło: GDDKiA

Budowa Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej, która będzie stanowiła część drogi ekspresowej S7 łączącej się z S6 na węźle Chwaszczyno i „wpinającej się” do obecnego przebiegu S7 na węźle Gdańsk Południe / źródło: GDDKiA

Udostępnij na FacebookUdostępnij na TwitterEmail

Trasa S8 w przyszłości stanie się najdłuższą drogą szybkiego ruchu w Polsce. Aktualnie najwięcej kilometrów liczy autostrada A4. S7 jest natomiast najdłuższą „ekspresówką”. Wkrótce to się jednak zmieni.

Najdłuższą drogą szybkiego ruchu w Polsce jest obecnie autostrada A4, która ma blisko 670 km. Ekspresowa „siódemka” ma blisko 558 km, a „ósemka” 534 km.

Kierowcy mogą już korzystać z trzech długich odcinków S7: pomiędzy Gdańskiem i Płońskiem, z Warszawy do Miechowa, a także z Myślenic do Rabki-Zdrój. Z kolei trasą S8, wykorzystując fragmenty A8, A1 i S2, można dojechać z Kobierzyc pod Wrocławiem na przedmieścia Białegostoku. Obie trasy łączą duże środki miejskie i stanowią odcinki tras europejskich – S7 leży w ciągu E77, a S8 w ciągu E67.

Budowa trasy S7

Trasa ekspresowa S7. Stan realizacji - listopad 2023 roku / źródło: GDDKiA
Trasa ekspresowa S7. Stan realizacji – listopad 2023 roku / źródło: GDDKiA

Pierwsze odcinki drogi ekspresowej pomiędzy Gdańskiem, Warszawą, Krakowem i Chyżnem powstawały jeszcze w czasach PRL. Był to między innymi przebudowywany obecnie fragment pomiędzy Ostrzykowizną koło Zakroczymia i Czosnowem z mostem na Wiśle, którego pierwszą nitkę oddano w 1990 roku a budowę drugiej zakończono w 1992 roku. Wcześniej, w latach 1974-1984, powstała jednojezdniowa obwodnica Kielc, która – jak informuje Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad – była planowana jako część mającej powstać autostrady z Warszawy do Krakowa. Ostatecznie ten fragment rozbudowano do dwujezdniowej drogi ekspresowej udostępnionej kierowcom w 2013 roku. Ponadto szybko można było pojechać dwujezdniowymi wylotówkami z Warszawy w kierunku Płońska i Grójca oraz odcinkami omijającymi położone przy drodze krajowej nr 7 miejscowości.

W 1997 roku powstała jednojezdniowa obwodnica Miłomłyna, rozbudowana do dwóch jezdni wraz z realizacją sąsiednich odcinków. W pierwszej dekadzie XXI wieku powstały kolejne obwodnice – już w układzie dwujezdniowym. Pozwalały one ominąć Białobrzegi, Jędrzejów, Grójec i Płońsk. Powstały także fragmenty trasy S7 z Myślenic do Lubnia oraz z Grójca do Jedlińska koło Radomia.

Realizacja kolejnych odcinków S7 ułatwiała podróż, ale na długie odcinki kierowcy musieli poczekać do jesieni 2018 roku. Od tego czasu z Gdańska można dojechać ponad 200-kilometrowym odcinkiem drogi ekspresowej do Napierek na granicy województw warmińsko-mazurskiego i mazowieckiego. Z końcem 2019 roku kierowcy mogli przejechać kolejne 200 km od Grójca, omijając Radom, do Moczydła na granicy województw świętokrzyskiego i małopolskiego. W 2022 roku jadąc z Gdańska kierowcy mieli już do dyspozycji 280 km „ekspresówki” przechodzącej za Płońskiem w dwujezdniową DK7 (na fragmencie pod Modlinem starą S7), a z Myślenic do Rabki-Zdroju podróż była już możliwa ponad dwukilometrowym tunelem pod Luboniem Małym. Od początku września 2023 roku „siódemka” jest już trasą szybkiego ruchu pomiędzy Warszawą i okolicami Miechowa (ok. 240 km).

Trasa ekspresowa S7. Stan realizacji - listopad 2023 roku / źródło: GDDKiA
Trasa ekspresowa S7. Stan realizacji – listopad 2023 roku / źródło: GDDKiA

W 2025 roku obwodnica Trójmiasta

W budowie jest obecnie Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej, która będzie stanowiła część drogi ekspresowej S7 łączącej się z S6 na węźle Chwaszczyno i „wpinającej się” do obecnego przebiegu S7 na węźle Gdańsk Południe. Nowa dwujezdniowa droga ekspresowa o długości ok. 32 km, a także ponad 6-kilometrowa obwodnica Żukowa w ciągu DK20, ma być gotowa w 2025 roku.

GDDKiA przebudowuje również starą dwujezdniową DK7/S7 pomiędzy Płońskiem i Czosnowem. Podpisano już umowę na realizację trasy od Czosnowa do Kiełpina, a w przetargu jest opracowanie projektu budowlanego dla połączenia S7 z Warszawą. Na tym odcinku powstaną dwa tunele, a także węzeł Warszawa Północ na skrzyżowaniu z S8 na wysokości Bemowa. Warto podkreślić, że 57-kilometrowy odcinek od Płońska do Warszawy będzie miał po trzy pasy ruchu na obu jezdniach.

W realizacji są również dwa odcinki S7 w województwie małopolskim: od Miechowa do Szczepanowic oraz od Widomej do Krakowa. W 2024 roku połączony ma natomiast zostać oddany jesienią odcinek do Miechowa z funkcjonującym już fragmentem Szczepanowice – Widoma i dalszą część trasy do połączenia z Północną Obwodnicą Krakowa (trasa S52). Tym samym droga łącząca Warszawę z Krakowem w całości będzie trasą ekspresową.

S7 na Podhale i do portu

Na południe od Krakowa gotowych jest kilka odcinków trasy S7. GDDKiA szuka projektantów, którzy wytyczą przebieg nowej Zakopianki pomiędzy Krakowem i Myślenicami, uwzględniając także połączenie z Beskidzką Drogą Integracyjną (S52).

Projektanci pracują nad dokumentacją przygotowawczą dla przebiegu drogi łączącej koniec S7 w Rabce-Zdroju z przejściem granicznym w Chyżnem. W trakcie prac nad studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowym z elementami koncepcji programowej projektanci nie tylko wytyczą możliwe warianty przebiegu drogi, ale również określą szczegółowe parametry techniczne nowej trasy. Dopiero wówczas wiadomo będzie, czy ok. 35-kilometrowe dwujezdniowa trasa będzie miała parametry drogi ekspresowej.

Ponadto drogowcy rozpoczęli prace nad połączeniem portu w Gdyni z drogą ekspresową S7. Tzw. Droga Czerwona będzie dwujezdniową trasą klasy GP prowadzącą od portu do węzła Gdynia Chylonia w miejscu skrzyżowania ulicy Morskiej z Obwodnicą Trójmiasta.

Budowa trasy S8

Trasa ekspresowa S8. Stan realizacji - listopad 2023 roku / źródło: GDDKiA
Trasa ekspresowa S8. Stan realizacji – listopad 2023 roku / źródło: GDDKiA

Obecna droga ekspresowa S8 pomiędzy Piotrkowem Trybunalskim a Warszawą wykorzystuje przebieg dawnej „gierkówki”, która została oddana do użytku w 1976 roku.

W ostatnich latach trasa jest gruntownie rozbudowywana i przebudowana. W 1998 roku oddano do użytku obwodnicę Radzymina, a kolejne obwodnice w śladzie obecnej trasy S8 powstały z początkiem XXI wieku: Ostrowi Mazowieckiej w 2003 roku i Oleśnicy w 2006 roku.

W kolejnych latach sukcesywnie realizowano kolejne odcinki drogi ekspresowej S8, łącząc je w coraz dłuższe ciągi. W 2012 roku zakończono modernizację gierkówki od Piotrkowa Trybunalskiego do Radziejowic, a z końcem 2013 roku z Wrocławia można było dojechać do węzła Wieluń. W następnych latach oddano do użytku kolejne odcinki w kierunku Warszawy i Białegostoku. W 2015 roku zakończyły się prace przy przebudowie mostu Grota Roweckiego w Warszawie oraz odcinka pomiędzy węzłami Paszków i Opacz co ułatwiło przejazd przez stolicę w kierunku Białegostoku, do którego drogą ekspresową można było dojechać w październiku 2018 roku.

Nieco ponad rok później, po zakończeniu przebudowy „gierkówki” pomiędzy Radziejowicami i Paszkowem, dostępna była cała ówczesna S8 prowadząca przez pięć województw – z Kobierzyc pod Wrocławiem do przedmieść Białegostoku.

Kierowcy korzystali przy tym z odcinków A8 Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, A1 pomiędzy Tuszynem i Piotrkowem Trybunalskim oraz fragmentu Południowej Obwodnicy Warszawy w ciągu S2 pomiędzy węzłami Opacz i Konotopa. Taka trasa liczyła blisko 590 km i wymagała zawracania na węźle Piotrków Trybunalski Południe, z czego ok. 56 km to wspólny przebieg z A8, A1 i S2. Wraz zakończeniem przebudowy A1 oraz oddaniem nowej łącznicy węzła Piotrków Trybunalski Zachód możliwy jest bezpośredni zjazd z A1 w kierunku Warszawy.

Odcinki S8 zostaną połączone

Wielu kierowców nadal wybiera krótszą o 35 km trasę od węzła Łódź Południe przez węzeł Łódź Północ i dalej autostradą A2 do Konotopy. Wynika to ze zmiany przebiegu drogi pomiędzy Walichnowy a Piotrkowem Trybunalskim i przybliżenia S8 do Łodzi. Budując węzeł Łódź Południe GDDKiA przewidziała możliwość jego bezpośredniego połączenia z dalszym przebiegiem S8. W październiku 2023 roku drogowcy wyłonili biuro projektowe, które zajmie się opracowaniem studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe z elementami koncepcji programowej (STEŚ-R) nie tylko dla łącznika do S8, ale także do planowanego węzła Kozenin na skrzyżowaniu dróg ekspresowych S12 i S74. Długość całego łącznika to ok. 60 km, a skrzyżowanie z S8 będzie mniej więcej w jego połowie. GDDKiA zapowiada, że wkrótce podpisze umowę z wykonawcą STEŚ-R.

Trasa S8 będzie biec dalej na południe od Wrocławia. W lipcu 2023 roku otwarto oferty w przetargu na realizację trzech odcinków drogi ekspresowej S8 od podwrocławskich Kobierzyc do Łagiewnik (łączna długość 32,5 km). W październiku 2023 roku wskazane zostały najkorzystniejsze oferty i przed końcem 2023 roku GDDKiA chce podpisać umowy z wykonawcami. W tym samym miesiącu ogłoszony został przetarg na wyłonienie wykonawcy blisko 14-kilometrowego odcinka Ząbkowice Śląskie Północ – Bardo.

Przetarg na odcinek od Łagiewnik do Ząbkowic Śląskich (17,1 km długości) drogowcy planują ogłosić jeszcze w 2023 roku. W trakcie prac przygotowawczych jest jeszcze odcinek z Barda do Kłodzka, a ich efekt jest uzależniony od wyniku analiz połączenia go z planowaną obwodnicą Złotego Stoku.

Nowa S8 pomiędzy Kobierzycami a Kłodzkiem będzie miała ok. 87 km długości. Oddanie tej trasy do ruchu planowane jest w latach 2028-2033. W RPBDK do 2030 roku zapisano również realizację dalszego przebiegu S8 – ok. 45 km w województwie dolnośląskim od Kłodzka do Boboszowa i granicy z Czechami.

S8 w kierunku Litwy

Trasa S8 ma być budowana także w kierunku Litwy. Planowana jest budowa ok. 90 km w województwie podlaskim – od Białegostoku do węzła Raczki na skrzyżowaniu z S61. Trasa ta będzie wykorzystywać realizowany obecnie, w ramach budowy S19, odcinek od nowego węzła Białystok Zachód w okolicy Choroszczy do Dobrzyniewa i dalej fragment S16 do Korycina.

Niedawno GDDKiA poznała firmy zainteresowane realizacją przedłużenia S16 do Knyszyna skąd S8 pobiegłaby nowym śladem do Korycina. Dokumentacja do ogłoszenia przetargu na ten ok. 20-kilometrowy odcinek drogi ekspresowej jest w opracowaniu. Trasa połączy się z obecnie realizowaną obwodnicą Suchowoli o długości ok. 15 km, która powstaje jako jednojezdniowa droga, ale zaprojektowana została tak, aby w przyszłości można było dobudować drugą jezdnię i dostosować ją do parametrów drogi ekspresowej.

Takie samo rozwiązanie zastosowano na drugiej z realizowanych w ramach Programu budowy 100 obwodnic trasie omijającej Sztabin (umowy podpisane w 2021 roku) i będzie też zastosowane na obwodnicy Białobrzegów w ciągu DK8. GDDKiA czeka y na oferty wykonawców zainteresowanych jej realizacją. W przyszłości, oprócz dobudowy drugiej jezdni do wspomnianych trzech obwodnic, dostosowanie obecnej DK8 do drogi ekspresowej będzie wymagało przebudowy odcinków pomiędzy obwodnicami i budowy drugiej jezdni (także dobudowy i poszerzenia obiektów inżynierskich) od Augustowa do Raczek.

Trasa ekspresowa S8. Stan realizacji - listopad 2023 roku / źródło: GDDKiA
Trasa ekspresowa S8. Stan realizacji – listopad 2023 roku / źródło: GDDKiA

S8 dłuższa niż S7

Po realizacji wszystkich odcinków na południe od Wrocławia i na północ od Białegostoku S8 wydłużyłaby się do blisko 786 km stając się najdłuższą drogą szybkiego ruchu w Polsce. Będzie o ok. 36 km dłuższa od S7 przy założeniu, że trasa od Rabki-Zdrój do Chyżnego będzie drogą ekspresową. Natomiast najdłuższą drogą szybkiego ruchu w Polsce jest obecnie autostrada A4, która ma blisko 670 km.


MAPA DRÓG KRAJOWYCH W POLSCE [pdf]

KRAJ / ŚWIAT

Łatwiej na Śląsk. Będzie kolejna obwodnica

2023-11-30

CO NA DROGACH


 

Trasa ekspresowa S7. Stan realizacji - listopad 2023 roku / źródło: GDDKiATrasa ekspresowa S7. Stan realizacji – listopad 2023 roku / źródło: GDDKiA
Trasa ekspresowa S7. Stan realizacji - listopad 2023 roku / źródło: GDDKiATrasa ekspresowa S7. Stan realizacji – listopad 2023 roku / źródło: GDDKiA
Trasa ekspresowa S8. Stan realizacji - listopad 2023 roku / źródło: GDDKiATrasa ekspresowa S8. Stan realizacji – listopad 2023 roku / źródło: GDDKiA
Trasa ekspresowa S8. Stan realizacji - listopad 2023 roku / źródło: GDDKiATrasa ekspresowa S8. Stan realizacji – listopad 2023 roku / źródło: GDDKiA
Budowa Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej, która będzie stanowiła część drogi ekspresowej S7 łączącej się z S6 na węźle Chwaszczyno i „wpinającej się” do obecnego przebiegu S7 na węźle Gdańsk Południe / źródło: GDDKiABudowa Obwodnicy Metropolii Trójmiejskiej, która będzie stanowiła część drogi ekspresowej S7 łączącej się z S6 na węźle Chwaszczyno i „wpinającej się” do obecnego przebiegu S7 na węźle Gdańsk Południe / źródło: GDDKiA
Tagi: GDDKiAS8co na drogachs7

CZYTAJ RÓWNIEŻ

Więzienie za lekceważenie zakazów

Więzienie za lekceważenie zakazów

2025-07-09
Remonty dróg utrudnią życie kierowców

Remonty dróg utrudnią życie kierowców

2025-07-09
Rodzice bali się o dzieci, policjanci szybko zareagowali

Z ponad trzema promilami skończył na bramie

2025-07-09
09.07.2025. Czernica. Wypadek / Fot. policja

Dwie osoby ranne w wypadku na drodze wojewódzkiej

2025-07-09
Foteliki samochodowe dla dzieci - te błędy popełniamy najczęściej / źródło: canva.com
POSŁUCHAJ

Foteliki samochodowe dla dzieci – te błędy popełniamy najczęściej

2025-07-09
09.07.2025. Danków Duży. Wypadek / Fot. KP PSP Włoszczowa

Zderzenie dwóch aut, jedna osoba ranna

2025-07-09
ABC caravaningu. Zakup przyczepy kampingowej i kampera
POSŁUCHAJ

ABC caravaningu. Zakup przyczepy kampingowej i kampera

2025-07-08
Majówka za rogiem, a z nią zmiany w komunikacji miejskiej

Kielczanie pomogą zaprojektować wygląd autobusów

2025-07-08
podcasty.radiokielce.pl
folkradio.pl

REGION

Brak ciepłej wody na trzech kieleckich osiedlach

Możliwe przerwy w nadawaniu Radia Kielce

Niepełnosprawni spotkają się w Zgórsku

Komu tym razem zarząd województwa zaproponował kierowanie Teatrem Żeromskiego?

Dzieci z Końskich odkrywają świat ze smakiem

Dzieci z sandomierskiego przedszkola zostaną przeniesione do szkoły

Czy Wąwóz Królowej Jadwigi będzie miał konkurencję?

Hala w Targach Kielce znika z powierzchni ziemi

Kamil Pacholec zainauguruje „Chopinowskie inspiracje” 2025

Mistrzowskie kursy dla młodych pianistów, koncerty dla wszystkich

folkradio.pl

KRAJ

Co drugi Polak korzysta z platform streamingowych

PGZ przedstawiła koncepcję budowy trzech fabryk amunicji

Ministerstwo podało, kiedy reforma edukacji wejdzie do szkół

Na wniosek Szymona Hołowni rekonstrukcja rządu zostaje przesunięta

Polscy badacze pracują nad leczniczymi lakierami do paznokci

Siemoniak o sytuacji pogodowej: mamy przed sobą 48 bardzo trudnych godzin

Prognozy opadów korzystniejsze niż przed powodzią 2024 r.

Odmowa śledztwa w zakresie siedmiu wątków przejęcia mieszkania przez Karola Nawrockiego

Więcej połączeń z lotniska Warszawa-Modlin

Straż pożarna: 2200 interwencji w związku z burzami

AKTUALNOŚCI

  • ŚWIĘTOKRZYSKIE
  • POLSKA
  • SPORT
  • KULTURA
  • ZDROWIE
  • CO NA DROGACH
  • ZOOM NA WIEŚ
  • STREFA MUNDURU
  • GALERIE ZDJĘĆ
  • WIDEO
  • POGODA

WIADOMOŚCI LOKALNE

  • KIELCE
  • BUSKO-ZDRÓJ
  • JĘDRZEJÓW
  • KAZIMIERZA-WIELKA
  • KOŃSKIE
  • OPATÓW
  • OSTROWIEC-ŚWIĘTOKRZYSKI
  • PIŃCZÓW
  • SANDOMIERZ
  • SKARŻYSKO-KAMIENNA
  • STARACHOWICE
  • STASZÓW
  • WŁOSZCZOWA

RADIO KIELCE

  • KONTAKT
  • DZIENNIKARZE
  • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
  • RAMÓWKA
  • STUDIO GRAM
  • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
  • ABONAMENT RTV
  • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
  • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
  • PATRONATY
  • BIP

PORTALE RADIA KIELCE

  • PODCASTY
  • FOLK RADIO
  • PROJEKT PRACA
  • ZOOM NA WIEŚ
  • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
  • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
  • POLACY RATUJĄCYCH ŻYDÓW
logo300

Radio Kielce - największe radio w regionie świętokrzyskim.

ul. Radiowa 4, 25-317 Kielce

tel. 41 363 05 00

radio@radiokielce.pl

101,4 MHz Świętokrzyskie
90,4 MHz Kielce
100,0 MHz Włoszczowa
215,072 MHz / KANAŁ 10D

OBSERWUJ NASZE PROFILE

Copyright © Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach "Radio Kielce" S.A. 2025.
g-news logo
Brak wyników
Pokaż wszystko
  • REGION
    • ŚWIĘTOKRZYSKIE
    • KIELCE
    • BUSKO-ZDRÓJ
    • JĘDRZEJÓW
    • KAZIMIERZA WIELKA
    • KOŃSKIE
    • OPATÓW
    • OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
    • PIŃCZÓW
    • SANDOMIERZ
    • SKARŻYSKO-KAMIENNA
    • STARACHOWICE
    • STASZÓW
    • WŁOSZCZOWA
  • KRAJ / ŚWIAT
  • SPORT
    • WIADOMOŚCI SPORTOWE
    • KORONA KIELCE
    • INDUSTRIA KIELCE
  • KULTURA
    • AKTUALNOŚCI
    • INFORMATOR KULTURALNY
    • RECENZJE
  • CO NA DROGACH
  • ZDROWIE
  • MULTIMEDIA
    • ZDJĘCIA
    • GALERIA KUBALSKI & TASZŁOW
    • WIDEO
    • PODCASTY
  • POGODA
  • PORTALE RADIA KIELCE
    • CENTRUM EDUKACJI MEDIALNEJ
    • FOLK RADIO
    • PODCASTY
    • PROJEKT PRACA
    • WIELKA LITERATURA W CYFROWYM ŚWIECIE
    • ZOOM NA WIEŚ
  • O NAS
    • RAMÓWKA
    • AUDYCJE RADIA KIELCE
    • KONTAKT
    • DZIENNIKARZE
    • DZIAŁ PROMOCJI I MARKETINGU
    • STUDIO GRAM
    • HISTORIA POLSKIEGO RADIA KIELCE
    • WARUNKI KORZYSTANIA
    • REGULAMIN KONKURSÓW ANTENOWYCH
    • ZASADY KAMPANII SPOŁECZNYCH
    • POLITYKA PRYWATNOŚCI
    • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
    • ABONAMENT RTV
    • PROCEDURA ZGŁOSZEŃ WEWNĘTRZNYCH
    • BIP

Copyright © Polskie Radio Regionalna Rozgłośnia w Kielcach "Radio Kielce" SA 2025.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookie. Kontynuując przeglądanie wyrażasz zgodę na ich używanie. Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony Polityki prywatności.