Użytkownicy sieci Orange w regionie świętokrzyskim, od kilkunastu dni mają problem z wykonywaniem połączeń z telefonów komórkowych. Nie można prowadzić rozmów, bo jedna z dzwoniących osób nie słyszy drugiej. Operator nie informował o awarii, dlatego większość użytkowników podejrzewała, że sprawcą kłopotów jest aparat.
Okazuje się jednak, że identyczna sytuacja dotyka abonentów, korzystających z różnych modeli telefonów i systemów operacyjnych. Klienci sieci Orange próbują resetować urządzenia i przywracać ustawienia fabryczne, ale nie daje to efektów. Wiesław Wójcikiewicz z działu technicznego Radia Kielce ustalił, że występowanie problemu nie jest również związane z miejscem, z którego były wykonywane połączenia.
O wyjaśnienia poprosiliśmy Marię Piskier z Biura Prasowego Orange Polska. Nie wykluczyła, że pojawiające się problemy są związane z awarią sieci, do której doszło w miniony poniedziałek.
Maria Piskier dodaje, że klienci sieci Orange, którzy mają problemy z połączeniami mogą złożyć reklamację. Dodaje, że każdy przypadek będzie rozpatrywany indywidualnie.