Nowy menadżer Tomasz Raczyński, chce spotkać się z biznesmenami, prowadzącymi działalność w centrum Kielc oraz dyrektorami wydziałów w ratuszu, którzy odpowiadają za wygląd miasta i organizację ruchu. Jego zdaniem główny deptak nie może być konkurencją dla galerii handlowych, ale uzupełnieniem ich oferty. Dlatego trzeba poszukać pomysłów i zachęcić mieszkańców, aby po zrobieniu zakupów odwiedzili Rynek, czy ulicę Sienkiewicza.
Do tego potrzebny jest sprawny system komunikacji i ciekawe oferty na
spędzenie wolnego czasu. Z takimi propozycjami muszą wychodzić
przedsiębiorcy prowadzący działalność w śródmieściu, ale także miejskie
instytucje kultury, które mogą inicjować wydarzenia artystyczne.
Nowy menadżer zamierza w najbliższym czasie spotkać się z różnymi
środowiskami, by zapoznać się z ich pomysłami i poszukać rozwiązań.
Jednym z pomysłów może być promocja tej części Kielc poprzez mapki z
atrakcjami turystycznymi i punktami usługowymi.
Marek Orkisz