Dziesięciu przedsiębiorców ze świętokrzyskiego zostało wybranych do ogólnopolskiej galerii przedsiębiorców „Biznes. Dobry wybór”. Kapituła konkursu oceniała min. zaangażowanie na rzecz społeczności lokalnych, sukces biznesowy, okoliczności powstania firmy oraz relacje między pracodawcą a pracownikami, wyjaśnia Karol Kaczmarski, dyrektor świętokrzyskiego biura Związku Pracodawców Prywatnych.
Plebiscyt jest elementem większej kampanii prowadzonej przez Polską Korporację Przedsiębiorców Prywatnych „Lewiatan”, której celem jest poprawa wizerunku ludzi biznesu. Jak się okazuje, w opinii publicznej, biznesmeni i ich firmy nie są najlepiej postrzegani, a to oni generują prawie 70% produktu krajowego brutto – tłumaczy Karol Kaczmarski.
Jednocześnie dodaje, że według badań prawie połowa respondentów, na pytanie w jakiej roli widziałoby swoje dzieci, odpowiada, że właśnie w roli przedsiębiorcy. Kolejnym etapem kampanii będzie stworzenie informatora, który zaprezentuje sytuację firm w regionie i ich wkład w rozwój województwa.
Powstanie także publikacja w której będą wykorzystane wizerunki biznesmenów. Najlepsi przedsiębiorcy z naszego regionu zostaną zaproszeni do udziału w ogólnopolskiej akcji poprawiającej wizerunek ludzi biznesu.
Paweł Klepka