„100 procent Sandomierza za 50 procent”- pod takim hasłem odbywa się akcja promocyjna, która ma zachęcić do odwiedzania miasta w tzw. martwym sezonie. Przygotowano na ten weekend specjalną ofertę zniżkową.
W restauracjach i kawiarniach niektóre pozycje z karty są tańsze. Kilka hoteli obniżyło ceny noclegów. Ekspozycje Zamku Królewskiego i Muzeum Diecezjalnego można zwiedzać za połowę ceny. Taka sama zniżka obowiązuje w przypadku korzystania z siłowni i centrum fitness Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji. Specjalne rabaty ma również Galeria Otwarta, a wejście na Bramę Opatowską kosztuje tyle, co bilet ulgowy, czyli 3 złote.
Turyści z Krakowa – Marta i Zbyszek stwierdzili, że taka akcja, to świetny pomysł, szkoda tylko, że słabo rozreklamowany. Podobną opinię wyrażały również inne osoby przyjezdne m.in. z mazowieckiego i kujawsko- pomorskiego, które nic o akcji wcześniej nie wiedziały. Zdaniem naszych- rozmówców takie inicjatywy pozytywnie wpływają na wizerunek miasta i zachęcają do kolejnego przyjazdu.
Dominika Gefrerer, właścicielka restauracji i kawiarni na starówce stwierdziła, że warto uczestniczyć w takich inicjatywach. Wśród gości dominują dzisiaj osoby zachęcone promocją. Jej zdaniem- warto włączać się w takie inicjatywy, ponieważ przynoszą one wymierne korzyści dla lokali w postaci większej liczby klientów. Zauważyła, że z oferty chętnie korzystają również mieszkańcy miasta.
Akcja „100 procent Sandomierza za 50 procent” potrwa do niedzieli.